måndag 6 september 2011

Ja då kommer jag att tänka på en låt av Flamingo-kvintet
ten,som just heter "sjätte september"nostalgi...
Nåväl igår var det lugnt här hemma hos mej...Gjorde absolut inte mer än nödvändigt...Känns fortfarande ont i ryggen där de haft den slang de förde in för att tömma vätskan--men vad är väl det mot det som var innan...
Idag tycker jag banne mej att det känns som om jag har feber..Du milda tid..inte nu igen...hoppas verkligen det bara är en eftersläng av den infektion jag haft...jag orkar inte med en gång till..alltså!!
Förväntar mej några nya produktioner denna månaden...och det känns spännande..Vad jag vet så är det väl åtminstone en som jag är säker på just nu,Callinaz,som släpper sitt nya album just i september.Ett debutalbum med den duktiga Carolina på sång..den ser jag fram emot.!!!Ingmars det stora norsak bandet släpper sitt album troligtivs i oktober...tänk att de nästan alltid sålt guld..det känns stort att få medverka på den plattan....
Igår ringde min käre borr mej som alltid han har ringt mej varje dag på sjukhuset och undrat överhur jag mått..tänk att av 5 syskon,så är det  i alla fall en som bryr sej..Samma med mina vänner-De jag har är underbara---till en viss gräns..när jag är frisk...är jag sjuk är det många som sviker..jag har ofta funderat över just det??När jag är vän med någon vill jag ju stötta och finnas till framförallt om det handlar om sjukdom..hm...det gäller att "soretar"känns det som i vänlistan..jag menar ju inget illa..men det känns ganska andefattigt att en del hör av sej när jag först kommer hem...?Ja jag överlever det med...en undran har bara satts igång i mitt huvud...

Om du inte bryr dej när jag är svag
så kom inte hit en annan dag,
mitt hjärta orkar inte bära
mer än det som står mej ytterst nära...
Om du inte känner mej för den jag är
så vill jag inte vara ditt besvär
Om du tror att vänskap byggs av luft
ska du veta att livet det är mer än tufft

.indian





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0