fredagen den 9 september 2011

God Morgon !!jag vill inte säga det..jag orkar inte snart få fram att :Jag har feber -IGEN!!!!!Suck...jag började att känna mej dålig igår,när jag satt och skrev...och är inte alls bättre idag...somnade helt slut vi 20-tiden igår kväll...och vaknade varm o ch svettig inatt vid 3 tiden...Nej,säger jag..inte nu igen...Jag undrar vad läkarna håller på med??Nu fick jag åka hem utan antibiotika "för att testa"att det gick bra,när vätskan var borta ,detta efter 5 kurer,,jaha,och..??nu då..ska det börja om nu igen???Jag får se hur det blir idag,blir det värre o högre feber så vet jag adressen jag ska till....
Men dock fick jag ett par bra demsoar igår,och jag väntar flera nu idag....det är fantastiskt att lyssna på de små verken när de dyker upp....
Jag har börjat släppa min lilla Tilda utan koppel nu på morgnarna när vi går ut.det är så tidigt så ingen annan är ute ---och hon är så följsam och duktig---och det är en sån frihet för henne att få gå "fri"nån gång på dagen..Hon är så glad där hon skuttar runt och nosar..ja det är allt det bästa jag har..denna glada lilla söta tös....Finns inga problem i världen när vi är ute och den samhörighet vi känner...allt går så lätt----jo visst är hunden människans bästa vän....Hon finns där när jag är glad/ledsen trött--och irriterad...hon tröstar och kommer nära när hon känner att jag är nere...hon ligger vid mina fötter när jag skriver..lilla gumman!!
Idag blir det alltså ingen större planering utan tar en timma i taget och hoppas att jag blir bättre vartefter dagen går....jag får krypa ner en stund i sängen och vila...känner mej som sagt inte alls på topp..och jag som hade sett fram emot en frisk helg..med lite ork och energi..men men Carpe Diem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0