Tisdagen den 4 oktober 2011

God Morgon i stugorna!!!Små fina värmeljus sprider sitt vackra sken..Jag sitter och jobbar färdigt några noveller som jag ska skicka iväg till diverse veckotidningar,en liten syssla jag egentligen hållit på med i flera år--men det har fått stå undan för mina texter och det känns som jag vill göra klart några nu..Perfekt när det är mörkt ute och arla morgon--Jag kan ju inte bara producera och producera låtar,utan att låta allt annat ligga..Det finns så många låtar som ligger ute för bedömningar--så svaren lär ge sej själva.....
Skrivandet som jag alltid återkommer till-är en så stor del i mitt liv--det är en källa som aldrig sinar----det är mycket jag vill berätta i skrift--det är många männsikoöden jag har fått till mej-och att skriva med lite inslag av fiction--är ganska bra och tömmer mitt huvud på det som annars fyller upp mina tankar..
En fördel är att jag gör slutet till vad jag vill--Det som kanske slutade illa--slutar istället bra --och jag känner det som jag kan bearbeta mina egna känslor dessuotm-söker svar på livs-frågor som ibland kan lösas med hjälp av att jag skriver--vad jag än skriver är det av min innerlighet av att kunna få utrrycka mej...att ge mänskor hopp-som lever i förtvivlan..att ge mänskor  glädje och lite humor av det som ibland kan verka nattsvart...
Så idag får det bli en novell-dag...
Ikväll ska jag på möte i Nära-våld-relationer...för fjärde gången av tjugo---och jag lovar att det ger svar på många frågor---
jag önskar en fin tisdag...kram!!!t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0