Söndagen den 2 oktober 2011

Morgonen börjar med att jag vaknar av ett tjutande sms...just det jag skulle ju ändrat den signalen var det tänkt!!Men men,det har jag glömt,det är inte så många som är vakna vid den tid jag stiger upp...men nu var den vän som sms:ade mej och trodde jag var vaken så klart,men det var jag inte haha..så flög upp med en väldans fart..NU är jag vaken....Och kan inte lägga mej och somna om igen...
Gårdagen var lugn pysslade bara runt här hemma och var ute i det fina vädret ..det var verkligen som en sommardag.. Det där med att tvätta fönstren fick vänta..solen låg på så länge så,nej det tar jag en annan dag..Skrev dock 3 nya texter som är iväg..Det var rena "akut inspirations-texter"som bara kom...Jag tyckte inte jag kände mej så motiverad..men plötsligt så kom jag på mej själv att det ännu inte var tomt!!började nynna---och då är det dags..Som en förlossning haha...
Idag ska jag göra lite annat,gå ner i källaren o riva lite i en fullständig kaotisk röra..Allt inslängt sen jag flyttade hit i våras..ja jag har inte varit nere på länge,men jag vet att jag måste fixa ordning alltså..och det blir söndagens "göra"för mej-----
Det är som sagt fortfarande kolsvart ute kl är 5 och jag ska ta och gå ut med Tilda..Det är en slags frid i att gå ut så tidigt...få insupa den sköna morgonluften..inte en själ vaken..och komma in igen o ta en liten fika...ska tända de blå ljus jag har  här idag..det är så fina...lika blå som en sommarhimmel----
Idag Grattar r jag dessutom Åsa Karlström på hennes födelsedag!!!!
ha en underbart fin sändag...
kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0