måndagen den 24 oktober 2011

God Morgon!Hoppas helgen varit bra...Här hos mej i mitt lilla hem har det varit lugnt..Inte gjort något speciellt..Varit och fikat hos en väninna ..Varit ute lite korta stunder med min lilla Tilda..
Ja,min lilla Tilda som haltar fortfarade ..vi ska iväg till veterinären idag och de får rönga henne..Nu börjar det kännas lite jobbigt att se henne hoppa på tre ben...Det märkliga är att jag inte vet vad som hänt?Detta började "akut"för en vecka sen..såg ut som om hon trampade snett på något vis,så jag hoppades ju naturligtvis att det kanske var en sensträckning-för det kan ju sitta i ett tag..Men nej.nu är tiden beställd så vi får kolla upp vad som är fel..
När jag tog över Tilda i somras så trodde jag att allt var i sin ordning men så var var det inte--vilket innebar att när jag skulle försäkra henne fick besked om att det inte gick då hon passerat 7 år.Min fråga är:Hur kan man ha en hund oförsäkrad?Jag vet att detta kommer att kosta en hel del hos veterinären av just den här orsaken...Men det får kosta vad det vill...hon måste ju dit..så är det..ansvarslöst bara att det inte fanns en tecknad försäkring...Fasen att jag i min iver inte kollade upp detta direkt då hon kom hit!!!
Nu väntar jag på två låtar som är proudcerade av Martin Klaman....jag hoppas de kommer idag..De är skrivna  av Jonas Lindau och mej...vi har väntat länge och vi vet att det är mycket däruppe i studion att göra..Men kanske  de dyker upp idag....
Har konstaterat att det är en hel del inspelningar på G och det värmer mitt hjärta..Åtminstone 3 produktioner som blir klara i år...Sen har vi en del att vänta på i vår förstås..Spännande!!
Ja idag kommer som sagt min dag vara fylld av veterinären och jag ber till högre makter att allt ska gå bra....önskar en fin måndag och var rädd om er och varandra---Kram Maritha

ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0