fredagen den 7 oktober 2011

Morgonen spricker snart ut i ljus...Allt annat än vad gårdagens eftermiddag gjorde..Satt och skrev och hörde bara hur det small i mina fönster å jisses vilket slagregn...det var genomblött på fönsterblecken o ner på golven,och det stormade så jag tror nu att de flesta löv ligger nedaför träden..fy!!Ja det var en hejdundrande kraft och himlen var kolsvart!!Det blev att plocka fram "moppen"och börja torka upp nedanför varje fönster..kul!!!Speciellt som jag hade städat på morgonen..haha..

Ser fram mot en vilo-helg där jag inte kommer att göra särskilt mycket..känner mej inte i form faktiskt..Fick brev från min läkare och de anmodade mej att ta om vissa prover..och svaren väntar jag på...de har funnit för mycket vita blodkroppar från senaste proven och tydligen kan jag bära på en infektion ännu,för så här trött har jag aldrig -vad jag minns varit....skulle kunna sova dygnet runt!!!

Tänk ibland när jag sitter här och ska skriva så har jag plötsligt inget att skriva om...det händer inte så mycket i mitt liv just nu....men det vänder...piggheten kommer åter!rock

jag önskar er mina fina vänner och läsare en riktigt fin helg!!!
kram Maritha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0