fredagen den 21 oktober 2012

God Morgon!!
Nu står vi inför helgen igen..Veckan har varit nyhets-mässigt händelserik på alla sätt..Allt från barna-mord till utvisningshot...Ja sannerligen är det en märklig värld vi lever i..
Igår sköts och dödades Gadaffi..till mångas glädje..han har lyckats hålla sej gömd länge..och önskan vore väl att han skulle ställas till svars för sina handlingar men nu avslutades hans liv istället!

Den här helgen har jag tänkt att försöka softa...Förstår inte varför jag känner mej så trött varje dag???Har liksom ingen lust till något...inte till att städa,inte till att skriva inte till ett enda något??
Det är lite "ide-känsla"tror jag..höstmörkret tar nog mer på sinnet än vad jag tror?

Liten Tilda haltar stundom fortfarande..märkligt för hon har ingen smärta hur jag än trycker.klämmer och känner...ibland går hon på sina fyra tassar,men rätt vad det är lyfter hon baktassen och hoppar på tre ben...hm...Det får gå den här helgen sen får jag åka till veterinären och kolla upp...

Förväntar mej få två demosar idag av min producent och jag ser fram mot dessa med värme och glädje!!!

Igår var Jonas lindau och jag på hugget...vi skrev tre låtar ...jisses vilken inspiration??Det bara kom..och jag har inte känt så särskilt för skrivandet,,utan hållit mej till annat...men så flyger korken ur och det blir raketfart!!!!Men det var igår det..Idag är det som sagt stiltje i hjärnan...än så länge...

Jag sysslar ju med att skriva noveller och en slags självbiografi emellanåt...så det blir lite blandad kompott just nu..men som sagt var ...tror det blir väldigt lugnt på datorn i helgen....
Önskar er alla en kanonskön helg!!!

a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0