fredagen 14 oktober 2012

God Morgon,igår blev det inget skrivet i min blogg...Nej,så där kan det kännas ibland...Alldeles tom i hela huvet...Nu är klockan 04.00 och jag sitter yrvaket och låter fingrarna följa tangenterna...Igår var det rått och kallt på insidan av min kropp..Kände mej nästan sjuk...Jag sov med jämna mellanrum under dan,och trodde jag var på väg att få feber...lite så känns det idag också..nu gick jag och la mej att sova redan vid 19 igår kväll...och somnade bums och pang!!'
Har följt nyheterna och nu börjar det bli lite tjatigt med Håkan Juholt,för vilken kanal jag än sätter på är HAN där....och det går inte att stänga öronen,för vad den här sosse-mannen håller på med????

Det skulle förvåna mej oerhört om han verkligen kan sitta kvar i sin position??För oss "vanliga"medborgare ses det sällan eller aldrig mellan fingrarna om vi nån gång skulle "missa det finstilta"och när jag tänker på att detta handlar faktiskt om hela vårt land och dess förtroende som sätts ur spel,borde Håkan Juholt avgå direkt själv..men Nej."jag tänker inte ta en Time Out..jag ska sitta kvar"hävdar han envist!!"-jag har stort stöd bland Socialdemokraterna,,!!ja visst när det visar sej samtidigt hur siffrorna rasar när det gäller förtoendet för honom..Skulle tro att Hjalmar Branting vänder sej i sin grav---han med flera!!!'

Idag är det fredag och helgen ligger framför...Grillkvällarna är över och nu får vi mysa inomhus..För många är det en tung period nu när vi går mot den mörka årstiden...Men man får "ljusa upp den"på nåt sätt..se till att det är varmt och skönt inne...För min del var hösten åtminstone förr...böckernas tid...jag läste väldigt mycket..men nu vete sjutton vad som hänt..Nu blir det inte mycket av det längre...dagarna går så fort..oc de är korta och när mörkret faller är jag trött---så trött...
Åldern kanske??

Jaja ,nu ska jag klä på mej och ge mej ut i den mörka gryningstimman...Tilda står nästan beredd...
det är så tyst ute och så fridfullt...skuggor bildar mönster i ljuset från de gatulampor som står tända..,det är ganska uppiggande..så när jag kommer in igen  lär jag var ordentligt vaken!!!

Ha en fin helg!!!!h'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0