torsdagen den 10 november 2011

nnVaknar med en sprängande huvudvärk och värkande ögon...nej fy attan säger jag...Feber..jag fryser så jag skakar..Suck,har druckit varmt honungste nu på morgonen och lär bli sängliggande idag....

Igår kväll tittade jag på "bönderna"och jag tycker det är ganska kul faktiskt...det är som om man kan ta på svartsjukan och magin i programmet...Vilken männsika sätter sej i en sån situation??Herregud...är det för att bli lite känd..eller är dets eriöst för att bli kär??Borde det inte gå enklare att finna någon utanför ett tv-program??Att utsätta sej för en djurisk konkurrens,baktaleri och massa hyckel---ja,jo det kanske passar några...suck...

Igår fikc jag reda på att Ingemars Dansband från norge skjuter upp sitt skivsläpp tills april nästa år??Det var synd,som jag har väntat...men det har inte gått riktigt mej så väl i händerna i år.....en del band har lagt ner som hållt låtar som jag har gjort,som de skulle ha spelat in,det är så tråkigt när det blir så här....detta är verkligen baksidan av att skriva..att inges hopp och sen fråntas detsamma....
Det får mej att ytterligare fundera på om det är värt att satsa mycket mera helhjärtat på det jag håller på med??
Det känns lite som jag har gjort mitt på banan...Har ju hållit på sen i början av 90.talet,och kanske är det dags att gå vidare,nu när jag börjar bli 60 år,varva ner och göra något annat...Jag funderar..och ska göra klart allt jag har på gång...sen ska jag sätta mej ner o ta ett beslut....

Det är tyst här hemma efter liten Tilda,jag saknar henne så ofattbart...tycker mej höra hennes små tassar här ibland...Ja hon är verkligen saknad!!!!

Nu ska jag ta o krypa ner o kurera mej..det var inget vidare skölnt att sitta här..men vill ju så gärna skriva några rader varje dag i min blogg..Jag önskar er en fin Torsdag!!!kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0