tisdagen den 8 november 2011

God Morgon..den här morgonen börjar redan vi 3..jag sitter med min fika -kopp och tittar ut genom fönstret mitt i natten och ser inte en lampa tänd någonstans..Nej vem går upp i onödan??

Jag måste berömma den hyresvärden jag hyr min lägenhet av,för hur mycket han har fixat för oss,och vilka tillgångar vi har i vårt lilla område...Tex har vi en nyanlagd Boule-bana,för de som gillar det-han har inrett ett spa,med solarium,bastu,bubbelbad---det går att låna en bil för 25:- milen,det går att låna släp,det går att hyra båt till sommaren.....det är ganska generöst för att bo i ett mindre bostadsområde tycker jag...

Skulle skrivit igår tänkte jag..men inspirationen svek mej i sista sekund..Det har blivit lite dåligt nu på sista tiden...men jag vet ju att det är upp/o nergångar ..det går ju faktiskt inte att skriva på ackord...även om det nästan blir så ibland...jag måste lära mej att koppla av lite...Har sagt till mej själv att det är de sista åren nu som jag kommer att hålla på...Det känns som jag sagt o skrivit allt ...har satt upp max 2 år till....

Nu när jag får hem lilla Donna blir det lite valpgöra...Tilda var ju vuxen när jag fick hem henne...så hon var liksom färdig..men här gäller det lite mer aktivitet kan jag tro...Men det är kul att vara ute och leka..att se en liten individ utveckla sej...jag längtar så....Men jag saknar Tilda så oerhört mycket också..men jag tänker att det inte är en ersättning..utan en annan liten vän..Det måtte verkligen vara ödet som kom i min väg just nu.....

Tänker på min yngsta dotter...som en gång när hon var i tonåren sa att hon aldrig skulle skaffa barn...nu har hon fyra och har inte ens fyllt 30 år!!Tänk vad det kan ändras...??Ja fyra härliga ungar 2 pojkar och 2 flickor...minsann...där är det nog att göra från tidig morgon till sena kväll...Men vilken lycka!!!

jag ska ta och sätta igång o gå genom mina demosar nu för att göra ett utskick till de olika banden...färefter får det bli en liten städning och en slummer...
b
ha en fin-fin dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0