måndag 27 november 2011

God Morgon..Ja den här helgen och framförallt gårdagen kan man sammanfatta med ett enda ord;STORM!Skyltsöndagen blev minimal då försäljningsborden blåste omkull..inget vidare...det skulel väl ha varit lite snö och mys.....

Vi här på ostkusten är nog lindrigt drabbade emot vad en del av övriga delen av landet fått ta ..Här har det regnat och stormat och fallit träd..men det har gått att gå ut ändå...

Första advent firade jag med att färdigställa en låt med Mia olsson"årets allra sista sång"kände spontant för att göra en låt som klär decemner månad,och resultatet finns att lyssna på youtube.se

Här har det varit dessutom en orolig lördag då dels ett gammalt kommunalhus brunnit ner till grunden fär en ung kvinna  tyvärr omkom ,och två som blev skadade..De fanns nämligen en lägenhet i huset..och ja, ingen vet ännu vad olyckan berodde på....Även inne i stan har det varit en stor sop-brand...där giftig rök utvecklades under lördagen...det är otäckt med bränder..usch ---

I övrigt så har det varit lugnt..här hemma hos mej vill säga...Var hundvakt några dahar  till en vänninans stora hundar..och de var stora..annat det än att gå ut med liten Tilda...Men det fungerade bra,och de bjässarna hittade sin sovplats--i min säng--var annars??haha....Det är så härligt med hundar...dom är otvungna...Det var ett gott sällskap de här dagarna och jag saknar dom faktiskt!!!

Idag väntar Jonas Lindau och jag på en demos från Martin som vi  trodde   skulle komma igår...men han kanske har blåst bort??ja vi får se vad dagen har i sitt sköte...

Nu blir det att författa lite--eller rättare sagt jag har redan skrivit en text som är ivägskickad...den for redan kl 5 imorse...Men det ligger lite mera i skallen som ska ut!!

ha en fin måndag ni alla goda fina vänner därute....

regn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0