lördagen den 12 november 2011

God lördag!!Första natten med Donna har varit---med ett ord VAKET!!stackars liten drabbades av diareé efter den försat långfärden med bil..så det har varit att byta många gånger i sängen inatt....Oj,vad trött jag är...som första natten hem från bb ungefär..Men idag är hon pigg igen och vi har varit ute o gått...
Vilken liten sötnos,en riktigt pärla,hon är ju dvärg/toy-pudel så hon är ungefär hälften så stor som liten Tilda var...blir väl kanske 25 cm hög...nu väger hon bara ynka 2,5 kilo...
Ja så helgen lär gå åt till kel och kel o åter kel och bus...det lär inte bli mycket skrivet..men det är ganska skönt att vara ifrån datorn stundtals...
Vi får utforska den nya terrängen Donna och jag.och idag blir det mycket vila kan jag tro...

Det är frost ute och vitt på på både mark och tak...månne detta leda till vad som komma ska?????
SNÖÖÖÖÖÖÖ...??Riktigt kyligt alltså..

Jag blir kortfattad i bloggen för dagen för jag känner att jag bara har min lilla valp att prata om och det har jag gjort nu...men önskar er alla en underbar lördag.Nu blir det vila..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0