fredagen den 5 november 2011

God Morgon,nu närmar vi oss Allhelgonahelgen---En minneshelg..Det är  vackert när det brinner ljus på kyrkogårdarna.
Jag ska gå på en gudstjänst på söndag och finna lite frid som jag brukar göra när jag besöker kyrkan.Tända ett ljus för de som jag saknar..Nu senast så var det lilla Tilda som somnade och det minnet är så färskt så jag vågar knappt tänka på henne..ännu...

Imorgon är Martinez i Oskarshamn och jag ska försöka att ta mej dit..det vore sjutton om vi inte ska ses nu när de är så nära,det har gått tio år sedan jag träffade dom sist..Det är trevligt att träffas,och trevligt att få höra de låtar som spelas som jag medverkat på..live...

Idag ska jag baka en äpplekaka i all enkelhet...måste ta mej för något varje dag som håller undan tankarna från min lilla vovve..Det är så smärtsamt utan henne..Tycker att jag hör hennes små tassar då och då..till och med att jag förväntar mej att hon är här..kan hoppa till av ett ljud nånstans..men så lär det vara ett tag..är van att hon alltid är med mej..Lilla vännen....

Att du inte finns här längre
är ofattbart...
att du skulle ryckas bort
så jätte-snart...
Det är svårt att förstå
att du måste gå
när vi hade det ..
så bra vi två..



g




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0