torsdagen den 18 augusit 2011

God Morgon igår försvann både tv o dator under hejdundrande åskoväder...gud vad det är svart...detta är nog sjätte gången bara i sommar som allt lägger av,och är det nån gång man behöver nåt av detta så är det just då...men efter några timmar var allt tillbaka.Grannars som inte har Telia har dock klarat sej i sommar???Hm..undrar jag då??
Idag måste jag stå upp och vara lite i form då jag ska åka iväg med Madde och hämta ut mina nya glasögon...Febern är visserligen lägre nu,men tycker ä kvar över bröstet...men jag tror det blir bättre lite för varje dag--
Ja ansrt är veckan slut o jag har inte gjort ett uns nytta-jag får alltid kval när jag ligger sjuk och känner mej onyttig..Det blev en tvätt tvättad igår i alla fall..men det gör jag ju inne så det var ingen större kraftansträngning--
Fick ett smakprov av Deléns orkesters som splelar Lasse Sigfridssons och Min låt "Tack var dej "ut..och det lär rikgit bra...Den låten ligger även på Lasse stefanz cd med Lasse  på sång...
jag tycker det skulle kännas bra ifall ni lämnar ett avtryck på min blogg om ni är här och läser..Det talar lite för om jag ska fortsätta att blogga eller inte?På min förra hemsida,som jag la ner av tidsbrist där var det massa mäsnkor som var inne o kommenterade..men gör ni gärna så....för det kanske inte är så stor idé att jag bloggar helt för mej själv..
ha en fin ärtsoppe-dag(pannkakor eller vad ni nu hittar på!!!
kram Maritha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0