torsdag 11 augusti 2011

God morgon till en alldeles jättetidg morgon..klockan är knappt 04.00 och jag ska strax börja jobba..det första alstret ska strax födas...
Gårdagen var ingen särskilt bra dag..hade ont i huvudet hela dagen...väntade besök av  en vännina ,men vi kunde inte nå varandra på grund av att min mobil la av,som jag köpt bara för ett litet tag sedan...1000 kronor är mycket för mej,och jag blev riktigt arg...Tyvärr hade jag inte Marinas nummer i huvudet utan alla mina viktiga nummer ligger i mobilen..och hon har inte mitt fasta tel-nummer,så det gick om intet det besöket som jag så sett fram emot...usch vad tråkigt!
Lite trevligare är dock att jag har en produktion på Callinaz Debut-cd,med en låt ....Har tidigare varit med i Debutsvängen med bla andra Erika Hansson,nåväl det var nog på hennes andra cd om jag minns rätt.sen har jag Martinez som jag följt med i många år,och uteslutande haft med någon låt på ..nu senast plattan hade jag med två,vilka båda toppade sverigetoppen med sina 10 veckaor..den ena var "hela mitt hjärta"o den andra"Den glömda kärleken"i höst väntar så ytterligare produktioner både här i Sverige o i Norge,men det kan bli flera,är ju inne ganska tidigt ännu inför kommande album.....
Idag blir det synundersökning och nya glasögon...tja det var några år sen sist så det är dags...känner hur det svider i mina ögon,efter att ha suttit och jobbat...likaså när jag ser på tv.Är som alla utgifter kommer på samma gång...hur mycket jag än jobbar blir det inte mycket kvar...
Det märks at vi går mot höst,då det nu är alldels mörkt ute..bara för ngn dryg vecka sen var det ljust vid den här tiden...men det får bli att köpa värmeljus och ladda upp med inför den kommmande tiden-Det är ju faktiskt ganska mysigt att jobba då..min inspiration brukar flöda under den mörka perioden....
jag önskar er en fin torsdag o var rädda om varandra..nu drar jag iväg till min "textlya"
kram Er Marithakonvolut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0