tisdag den 16 augusti 2011

God Morgon till en dag som liknar en grå-dag.Sömnen har inte varit den bästa..febern har hållit mej i ett järngrepp hela natten.jag bara ber att medicinen ska hjälpa mej så jag slipper åka in och bli inlagd på sjukhuset..jag räknar till 18 gånger på snart 3 år som jag drabbats av vätska i lungsäcken efter en misslyckad operation..Är det klokt??Jag är så trött på det här nu så..
Det blev inte mcyket gjort igår kan jag säga...Madde var här och hade snällt nog hämtat ut min antibiotika-då jag från sjukhuset bara fick med mej för två intag----dessutom tog hon en promenad med Tilda..Tack snälla...!senare kom Lisa och hälsade på och vi tog en varsin kopp kaffe och satt o pratade en stund...Ja hon är så gullig Lisa...Min bror ringde ett par gånger för att lyssna med hur det var med mej...han är så omtänksam....Tack brorsan!
Idag kommer Katrin och vi ska väl ta en fik en stund o prata om ditt och datt..i övrigt blir det sängläge för mej,med kuddar som ligger halvt upp på väggen...Får ju inte bara ligga raklång i sängen,dels gör det väldigt ont,dels måste jag halvsitta så jag kan andas rätt...så inget slem dras ned i lungorna...Igår fick jag meddelande från flera håll om att banden som kör våra låtar inte musikrapporterar som de ska-det visste jag dock-men att det är nödvändigt att vi som jobbar med att skriva låtar direkt vänder oss till Stim-för att muntligen reklamera hur kasst det har blivit...Förlorar en hel hel av våra inkomster..Det sker mer nu än det tidgare gjorde..En del orkestrar är jättenoga och bra på det här-en eloge till dom-men många band struntar i det!!!Har själv hört från Youtube- låtar jag gjort texter till spelas...men inte sett att det  på mina avräkningar--fasen så dåligt...o i längden blir det stora belopp..så det är ett Måste idag att jag kontaktar Stim....
Ha en alldeles förträfflig tisdag!!Kram Maritha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0