tisdag 9 augusti-2011

God morgon...efter gårdagens besök hos veterinären med min lilla älskade hund Tilda.var vi båda ganska trötta när vi kom hem...Tilda hade fått ont i en tand,och dessutom hade hon tandsten som vi passade på att ta bort då hon ändå skulle sövas..Usch vad jag ogillar sprutor..tre sprutor fick hon,sen var det en sovande hund jag fick lämna under några timmar..Nåväl när jag hämtade var hon fortfarande påverkad,av narkosen,och liknade en "drunken dog"och för hennes del blev det att sova hela eftermiddagen och kvälle...Nicke&Juksela var så gulliga och körde mej till stan Tack!!!!Vi var även hemma hos Jukselas mamma och tog en fika,bär vi väntade på Tilda..en härlig kvinna är honoch vilket underbart hem...som att komma in på ett mindre slott....
Jag skrev lite på eftermiddagen och redigerade ett par texter...fick även en demos som jag lev oerhört nöjd med...
Senare på kvällen fick jag telefon av en god vän  som var i lite kris..ja gud säger jag så det kan bli...!!suck..alla har vi vårt att dras med,och det här var inte alls kul att meddelas..Men efter ett par timmar verkade min vän åter att må lite bättre..kärleken är ett kapitel för sej,den saken är säker...både med och utan tror jag...
Idag är det grått och trist ute,det känns verkligen att sommaren är en bit på väg ifrån oss...Men hösten är vackerd en också..och jag har en del musikdemosar som kommer att liva upp det är jag övertygad om....
Semestrarna börjar att ta slut..och då tar intresset för nya låtar fart bland banden..Ska bli spännande detta....!!
Nu mina vänner är det dags för en liten Tilda-promenad....och sen ska jag förflytta mej till texternas värld några timmar...
Ha en fin dag
Er Maritha
på mattes säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0