söndag 27 augusti 2011

"just som det regna kom det en skur"ja så sjöng dom -SvenIngvars och den låten fick jag på läppen när jag vaknade i morse...å regnar det gör det,med råge...så ska snart ut o brottas med tårarna från himlen med Lilla Tilda.inget skönt  alls..
Igår fick jag två nya demosar av Martin Klaman-min producent-där den käre Thomas Wikström lagt sin underbara sång-och resulatet är som vanligt kanon--Jonas Lindau är upphovsman till musiken...Ja ni det var två riktig fina låtar...Det är det som är min lön-att få resultat av mina alster då de är klara att presenteras ute på marknaden för banden!Det blir då värt varje timma av jobb o slit-Ska bli roligt att se vart de låtarna hamnar någonstans..jag väntar ju på lite spännade skivsläpp nu i höst och har jag tur kan dessa bli inspelade redan i höst/men troligast blir nog  till våren...åter igen "om jag har tur"!
Funderar ofta på varför vissa av de sk vännerna bara är glad när jag kan ge något-för när motprestationen sätts ifråga då blir det obekväm stämnning...Av naturen är jag givmild och vill gärna lita till människor-men jag vet ju att jag gång på gång blir sårad--Gång på gång får jag bekräftat att jag kanske bara betyder något i "ett visst läge"och det känns inte bra..jag ska allvarligt se över min "vänlista" och ta bort en del som jag känner inte är mina vänner´---jag avskyr att bli sviken-jag har blivit det så mycket i mitt liv--det behöver inte gälla så himlastormande saker/men många små saker blir till slut en stor!...Å som bekant"liten tuva fäller stort lass"
Så jag önsker er en söndag-regnar det ta fram paraplyet-ut o sjung om du orkar-eller stanna inne o läs en bok-käka godis..eller bara va´!!!!!
ps glöm inte gruppen på facebook stulenbarndom 2011
kram Marithacitat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0