onsdagen den 17 augusti 2011

God Morgon.En kylig onsdag känns det som..Igår låg eller halvlåg jag mest hela dagen..Hopplöst att känna det smärtsamma trycker under bröstkorgen och ner i ryggen....Men sjutton så tror jag att det redan idag känns något bättre????jag tror det-vågar inte säga att det är det...jäkla otur säger jag bara...men det är inte mycket att klaga på..That´s it!!Svårt att gå ut med Yilda bra---går som en gammla männsiksa på typ 90 år---sakta-sakta...men hur det är när man har hund-så kommer jag inte undan...Just då -önskar jag att jag var hundfri...suck...
Så vad sker idag..jag vet inte ett skvatt..Det blir att bara ta det lugnt idag också-och inte utnyttja varenda liten tillstymmelse till kraft med att göra något...jag vet hur jag är-och jag vet vad som blir efteråt om jag gör så..Nej..det blir alltså hel-lugnt...
Funderar lite på mina kommande inspelningar i höst och hela året föreesten..Har det blivit bättre /eller har det blivit sämre??jag väntar på inspelningar från Hans-Martin,Wahlström,Callinaz,Connect,Ingmars..det  känns lite tunt tycker jag nog..Är det jag som gör sämre låtar eller är vi så många att vi verkligen kämpar för varje placering-??Eller så är jag bortskämd att kunna räkna till mej mångt mycket fler inspelningar än så här!Men klart det går i vågor ibland är man out-och ibland är man in-----så är det ju...Men å andra sidan har jag flera stycken bra produktioner att vänta så -nej jag ska inte misströsta!!!
Igår var Katrin här och hälsad på-alltid lika trevligt -även att jag låg sjuk,så det blev ingen långvarig visit...
Nej nu mina vänner blir det att ta peniccilin och ett glas fil---sen hoppa i säng igen ett par timmar...
Må så gott och ha en underbar dag!
kram Maritha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0