måndag den 15 augusti 2011

God Morgon...Efter en relativt sömnlös natt sitter jag då åter här igen...Var på Akuten I stan igårkväll och hade sm jag anade fått vätska i min högra lunga igen!!!Har känt mej hängig ett par dagar,men hoppades att det var en vanlig liten förkylning..men sorry...efter röntgen konstaterades att jag hade ca 1 cm vätsa Lungsäcken..och har jag riktig tur så hjälper det med kombinations-antibiotikan jag fick-annars om det blir värre så får jag åka in o åter dräneras...och det är det värsta ondaste jag vet...Har ju varit med om det ett antal gånger de senaste åren..att man går ner med en slags slang i lungsäcken och suger upp vätskan..usch!!jag känner så tydligt när röntgenläkaren går ner o nuddar lungväggarna...jag hoppas jag fixar detta utan att det blir så!Det här problemet fick jag efter en operation år 2007-och det blev komplikationer så jag var inlagd ganska länge o det öppnade och rensade och öppnade o rensade...innan dess har jag aldrig haft lunginflammation...
Märkligt nog så var Nicke och Juksel inne i stan där Nicke skulle till läkaren så tack snälla att jag fick åka med er hem!!!
Jag fick en demos av Mia Olsson igår en bugglåt--samtidigt fick jag en av Bobby Sommerstein-vi har aldrig tidigare jobbat ihop men han skickade över ett låtförslag- som jag satt tänderna i och det blev riktigt bra!!!annars har jag bestämt mej för att börja ta det lite lugnare i mitt låtskrivande..jag har hållit på i så många år och hängett mej åt musiken...Men,det är ju så himla roligt..så det är svårt att trappa ner hahaha..Så kanske några år till hahaha...
jag önskar er en fin dag...här ligger molnen täta och jag tror regnet snart gör entre...
Må allra bäst...Kram Maritha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0